Pomoc

Máte otázku? My máme odpoveď

V niektorých prípadoch hlavne pri platbe prevodom môže dôjsť k oneskoreniu potvrdenia platby zo strany banky. Akonáhle dostaneme potvrdenie o platbe z banky termín je automaticky aktivovaný o čom dostanete aj email spolu s potvrdením.

Všetky potvrdenia máte automaticky nahraté aj vo svojom konte, do ktorého sa stačí len prihlásiť kliknutím na hlavnej stránke v právo hore na "Prihlásenie" alebo v mobilnej verzii na "Menu" vľavo hore a na "Prihlásenie". V prípade ak ste prihlásený, stačí len kliknúť na "Moje konto". Ak aj napriek prihláseniu nenájdete potvrdený termín, kontaktujte zákaznícku podporu na info@topdoktor.sk
Žiadosť po zrušení termínu je automaticky spracovaná a vybavuje sa do 7 pracovných dní. Stav svojej žiadosti si môžete sledovať po prihlásení sa vo svojom konte.
Ak termín neuhradíte v stanovenom čase cca po polhodine vám príde storno email. Súčasťou storno emailu je odkaz na ktorý, keď klinknete dostanete sa na stránku pre vygenerovanie platobných údajov pre platbu prevodom. Pri platbe prevodom zadávajte presnú sumu na stotiny sumu v žiadnom prípade nezaokrúhlujte. Nezabudnite uviesť aj špecifický a variabilný symbol. Údaje pre platbu prevodom sú jednorazové nepoužívajte ich pri platbe za iný termín.
Ak sa vaša banka nenachádza v zozname ponúknutých bank na platbu prevodom zvoľte možnosť "Iná banka"